علت دوری از همسر در زندگی

ممکن است این اتفاق برای شما هم رخ بدهد که همسرتان از شما دوری کند اما ببینید که چه رفتارهایی باعث دور شدن همسرتان از شما می شود . پس از یافتن علت ها دوباره زندگی خود را پر از عشق و صمیمیت کنید .

رفتاری که نشان می دهد شما عشق همسرتان را از خود طرد می کنید

عشق چیزیست که جهان را در بر می گیرد ، همچنین دانشمندان بر این باورند که انسان برای زنده ماندن به عشق نیاز دارد. از عشق به خدا تا خانواده و دوستان و همسر .عشق هرچیزیست که اطراف ماست ما آن را هرروز دریافت می کنیم بنابراین خیلی عجیب است که کسی وقتی عشق بهش تقدیم می شود آن را رد کند.
چه کسی حاضر است عشق را پس بزند؟ خیلی از مردم راه هایی که به صورت ناخوداگاه باعث رد کردن عشق در اطراف شان می شود را نمی دانند. اینکه بدانید چگونه عشق را ناخوداگاه پس می زنید باعث می شود که آسان تر بتوانید عشق اطراف زندگی تان را قبول کنید.

در اینجا تمام طریقه های رد عشق حتی زمانی که خودتان از آن آگاه نیستید را به شما می گوییم:

۴ رفتاری که همسرتان را از شما دور می کند

۱٫بحث و جدل کردن را شروع می کنید

هنگامی که انسان ها در رابطه احساس آسیب پذیری زیادی می کنند عجیب نیست که به مجادله با افراد قابل توجه شان بپردازند اکثر انسان ها بحث و جدل و یا اختلافات خفیف را در رابطه هایشان تجربه کرده اند. این بخش طبیعی از یک رابطه است، اما رد کردن عشق زمانی رخ می دهد که بی دلیل با هم مجادله می کنید.
نه تنها مردم با دعوا عشق را رد می کنند بلکه باعث می شوند مشکل به صورت طبیعی حل نشود. یک روش برای قبول عشق این است که به عقب برگردید و واقع گرایانه به مسِله نگاه کنید. اگر متوجه شدید که یک دعوا را شروع کردید به دنبال دلیلش بگردید احتمالا متوجه می شوید که به صورت ناخوداگاه عشق را پس زدید.

۲ احساسات خود را خاموش می کنید

چه کسی عشق بدون وجود احساسات را می خواهد؟ خاموش کردن احساسات یکی از راه های رد عشق است که مردم بدون آنکه متوجه باشند انجام می دهند. زمانی که شما احساس آسیب پذیری می کنید از نشان دادن احساسات خود خودداری می کنید و این به نظر درست می رسد وباعث می شود در امان بمانید چون ما اغلب خودمان را متقاعد می کنیم که رابطه یمان آنقدر ها هم مهم نیست-دکتر لیزا فایرستون.
اما رد کردن عشق تنها باعث می شود که شما آن را تجربه نکنید. یک یادداشت از زمان هایی که احساس خودتان را خاموش می کنید تهیه کنید علت آن چیست؟ با آدم های زندگی تان صادقانه رفتار کنید زمانی که شما به خودتان اجازه می دهید که احساسات تان را نشان دهید. توانایی پذیرش عشق را در زندگی خود پیدا می کنید.

۳٫کمتر از آنچه سزاوارش هستید رفتار می کنید

ما همیشه با آدم هایی که رفتار شایسته ای با ما دارند آشنا نمی شویم این یکی از حقایق زندگیست اما زمانی که شما اجازه می دهید کمتر از آنچه شایسته اش هستید با شما رفتار شود عشق تمام آدم هایی که با احترام با شما برخورد می کنند را رد می کنید. این بیشتر به این خاطر است که مردم فکر می کنند شادی ای که شایسته اش هستند رادریافت نمی کنند . به گذشته ی خود نگاه کنید و ببینید چه آدم هایی آنطور که شایسته اش هستید با شما رفتار نمی کنند؟ آیا باز هم به ارتباط با آنها ادامه می دهید؟ به خودتان اجازه دهید عشقی را دریافت کنید که شایسته ی شماست.

۴٫ مقایسه ی خود با دیگران

وقتی ما خودمان را با دیگران مقایسه می کنیم معمولا به این احساس که کمتر از آنهاییم می رسیم. اما چیزی که اغلب مردم نمی دانند این است که مقایسه ی خودشان با دیگران باعث می شود عشق را رد کنند. وقتی خودتان را با بیقه مقایسه می کنید به خودتان این اجازه را می دهید که اعتماد به نفس پایین تری داشته باشید. شما به عشق اجازه نمی دهید که وارد زندگی تان شودبه جای مقایسه خودتان با دیگران به روی نقاط مثبت خودتان تمرکز کنید و ببینید در چه زمینه هایی خوب هستید و چه چیزی از شما یک انسان خاص ساخته است.همه ی مردم یک سری خوبی هایی دارند که در ارتباط به هم تقدیم می کنند شما نیز همینطور هستید.
لحظه ای که شما مقایسه ی خود با دیگران را متوقف می کنید خودتان را آماده ی دریافت عشق به جای رد کردنش می کنید.

افکار نهایی

آیا این رفتار ها شبیه رفتار های شما بود؟ آیا اهل مجادله اید؟ یا شاید دائما خودتان را با افراد دیگر مقایسه می کنید؟ اگر این طور است شما به صورت ناخوداگاه عشق را رد می کنید. خدا را شکر اینجا راه های قبول عشق به جای رد کردنش توضیح داده شده است اگر شما با خودتان صادق باشید و راه های رد کردن عشق را به درستی بدانید می توانید شروع به تغییرات واقعی در خود کنید.
همه ی آدم ها لایق دریافت عشق هستند.از نشان دادن احساس تان به شریک زندگی تان نهراسید. چیزی که در شان شما نیست را نپذیرید.این ها قدم های نخست هر انسانی برای ورود دوباره ی عشق به زندگی اش و قبول کردن آن است.

منبع : سایت نمناک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *